Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. vasario 13 d., pirmadienis

PYRAGĖLIAI SU OBUOLIAIS

Reikės:
125 g sviesto
125 g grietinės
1 kiaušinis
100 g cukraus
1,5 stiklinės miltų (250 g)
Obuoliu skiltelės

Išminkyti tešlą ir iškočioti . Tada supjaustyti tešlą juostelemis. Imame obuolio skiltelę, apvoliojame ją cukruje ir susukame į tešlos juostelę. Padarytus pyragėlius dedame i kepimo popieriumi išklotą skardą, aptepame kiaušinio plakiniu su cukrumi ir cinamonu. Kepame orkaitėje, 180 laipsnių temperatūroje, kol gražiai pagels.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą