Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

MĖSOS KUKULIAI PADAŽE

Mėsos kukuliams:
500 gr. faršo
100 gr. ryžių (nevirtų svoris)
1 svogūnas
1 morka
1 šaukštas majonezo
mėgstamų prieskonių
druskos, pipirų

Padažui:
1 stiklinė vandens
4 v.š. pomidorų padažo
5 v.š. grietinės
2 v.š. majonezo
1 v.š. miltų
druska,
mėgstami prieskoniai
krapų ( šviežių ar džiovintų)

Ryžius išvirti (nepervirti, nes dar troškinsis orkaitėje). Smulkiai supjaustytus svogūnus pakepinti. Morką sutarkuoti smulkia tarka ir apkepinti kartu su svogūnais. Kepant morkas ir svogūnus juos galima paskaninti prieskoniais. Faršą sumaišyti su ryžiais, morkom, svogūnais, majonezu, įberti druskos, prieskonių. Suformuoti nedidelius kukulius ir dėti juos į kepimo formą. Sumaišyti padažo ingridientus ir užpilti kukulius. Uždengti viską folija ir kepti orkaitėje 200 C apie 50 min. Kepimo pabaigoje foliją nuimti ir dar apie 5-10 min. pakepti, kad gražiai apskrustų. Skanaus!


1 komentaras: