Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. kovo 26 d., pirmadienis

KIAUŠINIŲ IR SŪRIO VYNIOTINIS SU FARŠU

Tešlai:
5 kiaušiniai
150 g majonezo
100 g grietinės
350 g tarkuoto fermentinio sūrio

Įdarui:
500 g faršo
1 svogūno galva
1 kiaušinis
druskos, pipirų

Kiaušinius sumaišyti su majonezu, grietine ir tarkuotu sūriu. Supilti į kepimo popieriumi išklotą skardą (geriausiai didelė skarda, tokia, kurios paprastai būna prie orkaitės). Kepti 15-20 min. iki 180° C įkaitintoje orkaitėje.  Ištraukite ir palikite atvėsti. Turi gautis minkštas omletinis pagrindas. Ant pagrindo paskleiskite įdarą: faršą (nekeptą), sumaišytą su kiaušiniu, smulkiai supjaustytu svogūnu, pagardintu druska bei pipirais. Pradedant trumpuoju kraštu susukite į vyniotinį. Kepti dar 40 min. iki 200° C įkaitintoje orkaitėje. Iškepus leiskite atvėsti ir tada supjaustykite riekelėmis. 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą