Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. gegužės 7 d., pirmadienis

PŪSTŲ RYŽIŲ PYRAGAS

Mažai darbo, bet labai skanu :)

Reikės:
200 g pūstų ryžių (rice snaps)
40 g sviesto
200 g marshmallows (zefyrai)
60 g pieniško šokolado

Ant lengvos ugnies išlydyti sviestą su šokoladu ir zefyrais. Supilti ant pūstų ryžių. Gerai išmaišyti. Tada gautą masę sudėti į nedidelę skardą ar kitą indą , išklotą kepimo popieriumi. Paviršių išlyginti šlapiu šaukštu. Paspausti, kad neliktų tarpų ir geriau suliptų. Įdėti į šaldytuvą, kad atvėstų. Kai sustings, pjaustyti kvadratėliais. Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą