Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. gegužės 12 d., šeštadienis

KOKOSINIAI SALDAINIAI ARBA NAMINIAI "BOUNTY"

Reikės:
200 g kokosų drožlių
100 ml grietinėlės
150 g cukraus pudros
70 g nesūdyto sviesto
šlakelis vanilės ekstrakto (nebutinai)
200 g pieniško šokolado
 
  Dubenyje sumaišykite kokoso drožles ir cukraus pudrą. Sudėkite grietinėlę bei sviestą į puodą ir šildykite ant silpnos ugnies, kol sviestas ištirps. Į pašildytą grietinėlę bei sviestą įlašinkite vanilės ekstrakto, gautą mišinį supilkite ant kokoso drožlių bei cukraus pudros ir gerai išmaišykite.
Iš gautos masės rankomis formuokite mažus kamuoliukus ir dėkite juos ant sviestiniu popieriumi padengto padėklo arba lėkštės. Padėkite bent 1 val. į šaldytuvą, kad sustingtų (aš dėjau į šaldymo kamerą).
Išlydykite pienišką šokoladą. Kiekvieną kokoso kamuoluką pamerkite į šiltą (bet ne karštą) ištirpintą šokoladą, kad jis gražiai pasidengtų šokoladu. Nulašinkite šokolado perteklių ir padėkite ant to paties, sviestiniu popieriumi padengto padėklo. Tuomet padėkite į šaldytuvą apie 30-60 minučių, kad sustingtų šokoladas.
Skanaus!



1 komentaras:

  1. mielai dalinuosi savo liudijimais šiandien su pasauliu. Aš niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, bet esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nusiaubęs, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti