Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. gegužės 14 d., pirmadienis

OBUOLIŲ PYRAGAS SU AGUONOMIS

Reikės:
4 kiaušinių
150 g cukraus
saujelės lazdyno riešutų
4 v.š. sviesto (100g)
100 g miltų
4 obuolių
120 g aguonų
vanilino

Kiaušinių trynius, cukrų ir vaniliną išplakti iki purumo. Suberti susmulkintus riešutus, supilti ištirpintą sviestą ir miltus. Tada įmaišyti kubeliais supjaustytus obolius, suberti aguonas. Išplakti iki standumo baltymus ir atsargiai įmaišyti į tešlą. Tešlą supilti į kepimo formą ir kepti iki 180 C įkaitintoje orkaitėje apie 45-50 min.

1 komentaras: