Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. gegužės 17 d., ketvirtadienis

ŽUVIES PYRAGAS

Reikės:
2 vnt. žuvies filė 
lakštas bemielės sluoksniuotos tešlos
2 nedideli svogūnai
1 morka
3-4 v.š. pomidorų padažo
1 kiaušinis (aptepimui)
prieskonių žuvies marinavimui

Žuvį įtrinti prieskoniais ir palikti pasimarinuoti.
Svogūnus supjaustyti pusžiedžiais, morkas sutarkuoti  ir viską pakepinti, kol suminkštės. Įdėti pomidorų padažo. Dar įberti šiek tiek druskos, pipirų ar kitokių mėgstamų prieskonių. Atvėsinti.
Surinkimas: žuvies file dedame šalia viena kitos ant tešlos vidurio, ant žuvies daržoves. Tešlą šonuose supjaustyti juostelėmis. Juosteles užlankstome pakaitomis, uždengdami žuvį. Kraštelius patepti plaktu kiaušiniu, kad suliptų. Gale lieka plati juosta - iš jos suformuoti uodegą. Tada aptepti pyragą kiaušinio plakiniu. Kepti 200 C orkaitėje apie 30 min.




ten gražiau ir aiškiau nuotraukose pavaizduotas pyragas ir jo surinkimas. Man ne taip gražiai pavyko pirmą kartą, bet skonis nuostabus :) tikrai dar ne kartą gaminsiu!


1 komentaras: