Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

PRANCŪZIŠKAS BULVIŲ APKEPAS

Reikės:
10 bulvių
1 svogūnas
1 skiltelė česnako
druskos
grietinėlės (apie 300 g)
pieno (apie 400 g)
čiobrelių
lauro lapas

Bulves ir svogūną supjaustyti plonais griežinėliais. Sudėti į puodą. Įtarkuoti česnako skiltelę. Įdėti druskos. Užpilti grietinėlės ir pieno tiek, kad apsemtų bulves. Įdėti  čiobrelių ir lauro lapą. Virti apie 15 minučių. Tada viską supilti į kepimo indą ir kepti orkaitėje 45 minutes, 200 laipsnių temperatūroje.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą