Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. lapkričio 16 d., trečiadienis

HUMUSAS SU ŽEMĖS RIEŠUTAIS

1 skardinė virtų avinžirnių
150 g žemės riešutų
laiškinių svogūnų
1 česnako skiltelė
1 citrinos sultys
druskos
2 šaukštai alyvuogių aliejaus
2 šaukštai sezamo aliejaus
4-5 šaukštai vandens


Žemės riešutus užpilti vandeniu ir pavirti 5-7min. Tada nulupti luobeles nuo riešutų. Nuo konservuotų avinžirnių nupilti skystį, bet keletą šaukštų palikti. Viską dėti į virtuvinį kombainą: riešutus, avinžirnius, smulkintą česnaką, porą laiškinių svogūnų, citrinos sulčių, druskos, aliejų ir vandenį. Sumalti. Tepti ant mėgstamos duonos ir valgyti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą