Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

VARŠKĖS SPURGOS

Reikės:
600 g varškės
3 kiaušiniai
140 g cukraus (8 šaukštai)
270 g miltų (9 kupini šaukštai)
1 šaukštelis kepimo miltelių arba nugesintos sodos

Išplakti kiaušinius, įdėti cukrų ir varškę. Gerai išmaišyti, kad neliktų varškės gumulėlių. Kepimo miltelius sumaišyti su miltais, sudėti į paruoštą varškę ir viską išmaišyti.
Puode gerai įkaitinti aliejų ir šiek tiek primažinti ugnį (jei ugnis bus per didelė, spurgų viršus greitai paruduos, o vidus bus žalias. Jei ugnis per maža, tai virs ilgai ir pritrauks daug aliejaus).
Rankas pasitepti aliejumi, kad tešla neliptų prie rankų ir formuoti nedidelius rutuliukus. Dėti į įkaitintą aliejų. Virti kol gražiai paruduos. Pravėsusias spurgas apibarstyti cukraus pudra.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą