Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. spalio 23 d., sekmadienis

SALOTOS SU SKUMBRE

karšto rūkymo skumbrė
1 avokadas
1 pomidoras (arba 2 maži)
1 didelis obuolys
1 šaukštas majonezo
1 šaukštas grietinės
citrinos sultys
pipirai
krapai

Obuolį ir avokadą nulupti ir supjaustyti nedideliais kubeliais. Juos sumaišyti su majonezu ir grietine, įspausti šiek tiek citrinos sulčių.
Nuo pomidoro nulupti odelę ( įdėti pomidorą į verdantį vandenį maždaug pusei minutės, tada į šaltą vandenį ir nulupti odelę). Tada perpjovus pomidorą per pusę išimti sėklytes. Naudosime tik pomidorų sieneles, jas  supjaustyti nedideliais gabaliukais.
Pomidorus sudėti ant obuolio ir avokado. Taip pat ir skumbrės gabaliukus. Paskaninti pipirais ir krapais. Viską atsargiai išmaišyti.
Šias salotas galima ir sloksniuoti į permatomas taures. Sluoksnis pomidorų, tada avokadų ir obuolių su majonezo padažu ir skumbrės gabaliukų.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą