Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. gruodžio 18 d., sekmadienis

KEKSIUKAI SU DARŽOVĖMIS, SŪRIU BEI KALAKUTIENA

1 nedidelė cukinija (150g)
1 gabaliukas moliūgo arba 3 nedidelės morkos (150g)
150 g fermentinio sūriaus
150 g rūkytos arba virtos kalakuto krūtinėlės
1.5 stiklinės miltų (300g)
3 arb.š. kepimo miltelių
puse stiklinės kefyro (125ml)
80 ml alyvuogių aliejaus
2 kiaušiniai
puse arb.š. pipirų
druskos

Daržoves ir sūrį sutarkuoti stambia tarka. Sauja sūriaus atidėti į šalį. Mėsą susmulkinti šiaudeliais. Miltus sumaišyti su druska, pipirais, kepimo milteliais. Kiaušinius išplakti su aliejumi ir kefyru. Viską kartu sumaišyti. Keksiukų formeles iškloti popierinėmis formelėmis, į jas paskirstyti paruoštą tešlą. Kepti orkaitėje 180 laipsnių temperatūroje apie 30minučių. Likus 10 minučių iki kepimo pabaigos, kiekvieną keksiuką apibarstyti atidėtu sūriu.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą