Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. rugsėjo 17 d., šeštadienis

KARAMELINIAI SEZAMO SAUSAINIAI



Reikės:
50 g sviesto (kiek vesesnio nei kambario temperatūros)
stiklinės cukraus
1 kiaušinio
2 šaukštų miltų
puse stiklinės sezamo sėklų
vanilės ekstrakto arba vanilinio cukraus
žiupsnelio druskos

Sviestą ištriname su cukrumi iki smėlį primenančios konsistencijos. Įmušame kiaušinį, gerai išmaišome. Suberiame miltus, sezamo sėklas, druską, vanilės ekstrakta ir viską gerai išmaišome. Kepimo skardą užtiesiame kepimo popieriumi. Dedame nedidelį šaukštą tešlos ir peiliu kiek palyginame. Reikia palikti didelius tarpus, kad kepant nesusijungtų į vieną masę. Dedame į iki 175 laipsnių įkaitintą orkaitę šešioms minutėms, kol gražiai paruduos. Trumpiau kepti sausainiai bus tąsesni, ilgiau traškesni. Sausainius nuimti nuo kepimo popieriaus galima tik kai pravėta, kitaip sutrupės. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą