Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. rugsėjo 6 d., antradienis

VARŠKĖTUKAI

Jie primena man vaikystę. Kaip juos man mama virdavo, O dabar tai yra mėgstamiausias mano vaikų patiekalas :)

Reikės:
500 g varškės
2 kiaušiniai
100 g cukraus
žiupsnelis druskos
apie 250-300 g miltų

Kiaušinius išplakti su cukrumi, įdėti varškę ir miltus, viską gerai išmaišyti, rankomis išminkyti. Pabarstyti ant stalo miltų. Patrinti rankas su miltais ir  imti dalį (saujelę) paruoštos tešlos. Ant stalo, rankomis iškočiojant, suformuoti ilga plona gyvatę. Tada peiliu supjaustyti norimo dydžio gabaliukais. Taip iš visos tešlos pridaryti varškėtukų. Sudėti juos į verdantį vandenį. Virti apie 5 minutes. Lėkštėje, ant karštų varškėtukų, uždėti šiek tiek sviesto. Kai jis ištirpsta, uždėti gtietinės. O kas mėgsta labai saldžiai, dar galima uždėti mėgstamos uogienės. Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą