Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. spalio 5 d., trečiadienis

AVIŽINIAI SAUSAINIAI

Reikės:
2 stiklinės avižinių dribsnių
1 stiklinė kokosų drožlių
1 stiklinė miltų
1 šaukštelis cinamono
150 g sviesto
2 šaukštai medaus
1 stiklinė cukraus
2 kiaušiniai
saulėgrąžų, moliūgo sėklų, sezamo, sėmenų, sėlenų

Į didelį dubenį supilame avižas, miltus, cinamona ir kokosus. Įdedame ką turime ar ką mėgstame, t.y. šiek tiek saulėgrąžų, moliūgo sėklų, sezamo, sėmenų, sėlenų.
Ištirpiname sviestą kartu su medumi. Neužverdame. Tada supilame cukrų ir plaktus kiaušinius. Išmaišome.
Visa tai supilame į dubenį su avižomis. Gerai išmaišome. Gausime tirštą masę. Šaukštu dedame i kepimo popieriumi išklotą skardą. Šakute palyginame.
Kepti 170 laipsnių temperatūroje, 10 minučių. Vėsdami sausainiai sukietėja.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą