Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. birželio 25 d., šeštadienis

"FLAPJACK" arba AVIŽINIŲ DRIBSNIŲ PYRAGAS

Kai prieš 8 metus atvažiavau į Londoną, tai buvo mano mėgtamiausias pyragas pirktas parduotuvėje. Neseniai radau jo receptą internete.

REIKĖS:
Avižinių dribsnių 500 g
Sviesto 300 g
"Golden" syrupo 4 šaukštai
Cukraus 200 g
Kondensuoto pieno 200 g

Sviestą ištirpinti ant lėtos ugnies, įdėti cukrų, sirupą ir kondensuotą pieną. Viską maišant trumpai pakaitinti ir supilti ant avižinių dribsnių. Gerai išmaišyti. Sudėti į kepimo popieriumi išklotą skardą, išlyginti ir su šaukštu paspausti (aukštis turi gautis 2-3 cm). Kepti 170 laipsnių temperatūroje, 15-20 min. Pyragas neturi visas paruduoti, kai pradeda ruduoti kraštai, reiškia jau iškepė. Pjaustyti kai atvėsta. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą