Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2012 m. sausio 11 d., trečiadienis

KUKURŪZŲ DRIBSNIŲ SAUSAINIAI

Šie sausainiai labai skanūs, traškūs, lengvi, pigūs, greitai ir lengvai pagaminami ir smagu juos gaminti kartu su vaikais :)

Reikės:
125 g kukuruzu dribsnių (sausų pusryčių)
125 g pūstų ryžių
1 indelis sutirštinto pieno

I dubenį suberti kukurūzų dribsnius, šiek tiek ranka juos pasmulkinti. Tada sudėti pūstus ryžius (galima šiuos sausainius kepti ir vien iš kukurūzų dribsnių). Ant viršaus supilti sutirštintą pieną ir viską gerai išmaišyti. Šaukštu dėti į kepimo popieriumi išklotą skadą, formuoti sausainius. Kepti orkaitėje 180 laipsnių temperatūroje apie 7 minutes, kol gražiai paruduos. Išėmus iš orkaitės, sausainius su kepimo popieriumi perkelti ant stalo, skardą iškloti nauju kepimo popieriumi ir kepti likusius sausainius. Iškepus sausainiams reikia palaukti kelias minutes kol pravės, tik tada dėti juos į lėkštę, nes kol karšti gali subyrėti. Išeina 3-4 skardos sausainių.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą