Gintares Receptų Knyga

Hobis - labai svarbi žmogaus gyvenimo dalis. Šiame puslapyje aš noriu su Jumis pasidalinti savo pomėgiu, kuris suteikia man džiaugsmo. Neturiu talento pati kurti patiekalus, bet nuo paauglystės užsirašinėju receptus gautus iš mamos, draugių ar rastus internete. Todėl dabar turiu jų labai daug ir noriu mėgstamiausiais pasidalinti su Jumis. Jeigu norėsite man užduoti klausimą ar pasidalinti savo nuomone apie vieną ar kitą patiekalą, kviečiu Jus pasinaudoti komentarų paslauga arba parašyti man el.laišką. Mano adresas gintarytej@yahoo.co.uk
Iki greito.

Draugiškai, Jūsų Gintarė.

2011 m. gegužės 27 d., penktadienis

VARŠKĖS SAUSAINIAI

Ingredientai:
Sviesto 250gr
Cukraus 250gr
Varškės 400gr
Kiaušinių 2vnt
Miltų 400gr
Kepimo miltelių 1 arbat. šaukštelį
Druskos
Vanilinio cukraus
Cinamono
Cukraus pudros

Gamyba:
Sviestą ištirpinti ir supilti ant cukraus, įdėti varškę ir viską šakute pertrinti. Įdėti išplaktus kiaušinius, miltus, sumaišytus su kepimo milteliais, žiupsnelį druskos, vanilinio cukraus ir cinamono. Viską gerai išmaišyti. Tešlą padalinti į keturias dalis. Kiekvieną dalį iškočioti ant miltais pabarstyto stalo, susukti į ritinėlį ir supjaustyti gabaliukais. Iškloti skardą kepimo popieriumi ir sudėti paruoštus sausainius. Kepti 180 laipsnių temperatūroje 20 - 30 min. Atvėsusius sausainius apibarstyti cukraus pudra. Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą